Complimenten en klachten

Complimenten

Onze kinderen en hun ouders zijn heel tevreden over onze dienstverlening! Dat blijkt uit de klanttevredenheidsonderzoeken die wij regelmatig afnemen. De ouders en kinderen noemen dan vaak de gezellige, huiselijke sfeer op de locaties en de afwisselende activiteiten die we met de kinderen ondernemen. Veel ouders vertellen dat hun kind zich vertrouwt voelt bij ons. En we krijgen vooral veel leuke reacties over onze pedagogisch medewerkers. Daar zijn we natuurlijk heel erg trots op!
Valt jou iets op bij de locatie van je kind of in het contact met de medewerkers op kantoor waar je blij van wordt? Dan horen we dat graag. De lieve brieven, mooie kaarten en leuke tekeningen zijn voor ons het mooiste cadeau, maar u kunt uw complimenten uiteraard ook kwijt op onze Facebookpagina of via het onderstaande contactformulier. Dan zorgen wij dat uw bericht bij de juiste persoon of afdeling terecht komt.

Wat kan anders of beter?

We doen er alles aan om je kind zorgzaam op te vangen. Toch kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Aarzel dan niet om ons dat te laten weten. Waar je suggestie of klacht ook over gaat, samen komen we tot een oplossing.
Heb je een opmerking of verbeterpunt over de opvang, dan vragen wij je dit eerst bespreekbaar te maken met de leidinggevende van de locatie van je kind. Je kunt ook onderstaand formulier invullen waarop je je aandachtspunt of klacht kenbaar maakt. Dit geldt uiteraard ook voor oudercommissies. De leidinggevende van de betreffende locatie ontvangt het formulier en zal hierover contact met je opnemen. Alle e-mails worden ook naar onze Manager Kwaliteit Lenneke van Schoonhoven gestuurd. Wil je liever niet dat je klacht naar de leidinggevende gaat, dan kun je er in onderstaand formulier ook voor kiezen om je bericht alleen naar haar te sturen. Klachten worden vervolgens volgens het SKOS-klachtenreglement behandeld. In het klachtenreglement lees je ook hoe de procedure verloopt, mocht je er met de leidinggevende niet uit komen.